به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    یکی از المان های بسیار مهمی که برای محل کار نیاز است شامل: میز اداری، صندلی اداری و مبل اداری می باشد که در زیر قصد داریم هر کدام را به صورت جداگانه برای شما عزیزان توضیح دهیم تا کاملا با تمامی ویژگی ها و کاربرد های آن آشنا شوید. با ما در ادامه همراه باشید. 

    admin
    شنبه 27 دی 1399 - 21:53
    بازدید : 195
    برچسب‌ها :

    بسیاری از ما روزهای کاریمان را در فضاهای بسته، زیر نور چراغ های مهتابی و در برابر کامپیوترها سپری می کنیم، بعد از آن به خانه می رویم و زیر نور صفحه ی تلویزیون، به خیال خود ذهن و جسم‌مان را استراحت می‌دهیم. کارهای روزمره شهری فرساینده هستند. آنچه را که این محیط‌های مصنوعی از انسان می‌گیرند، طبیعت به او باز می‌گرداند.

     

    admin
    شنبه 27 دی 1399 - 21:51
    بازدید : 205
    برچسب‌ها :

    دوربین 360 درجه خودرو ابزاری هوشمند برای افزایش کنترل راننده بر اتومبیل خود و درنتیجه آسان‌تر و ایمن‌تر شدن رانندگی است. برخی از خودروهای تقریباً لوکسِ فول‌آپشن به‌صورت فابریک مجهز به این سیستم هستند، اما بیشتر خودروهای وارداتی و تقریباً تمامی خودروهای تولید داخل فاقد این آپشن اند. اما خبر خوب این است که فروشگاه آپشن کار با عرضه‌ی باکیفیت‌ترین انواع دوربین 360 درجه خودرو برای تمامی مدل‌های خودرو امکان بهره‌گیری از این آپشن فوق‌العاده کارآمد را برای مشتریان خود میسر می‌سازد. در این نوشته ضمن معرفی کامل محصولات و خدمات آپشن کار به معرفی سیستم دوربین 360 درجه خودرو به‌طور کلی و سیستم دوربین 360 درجه خودرو هینودای i30 به‌طور خاص خواهیم پرداخت.

    admin
    سه شنبه 26 فروردين 1399 - 12:09
    بازدید : 243
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 37
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه